Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Med Google AdWords kan store og små virksomheder effektivt annoncere for deres produkter og ydelser online og øget salget og trafikken på virksomhedens hjemmeside. Det er dog vigtigt, at Google AdWords-kampagnen bliver opsat korrekt, så den ikke ender med at blive en større udgift for virksomheden. Derfor kan det anbefales at hyre en ekspert til at løse opgaven, og pengene er godt givet ud. Når virksomheder uanset størrelse hyrer en AdWords ekspert som Mohammad Dadkhah, der er en af Danmarks dygtigste, så kan de være sikre på, at han sørger for en effektiv og optimal opsætning af Google AdWords, hvilket blandt andet omfatter en effektiv og komplet kampagnestruktur, en korrekt budjustering i forhold til virksomhedens branche og ydelser, Remarketinglister, Displaynetværkkampagner, tilknytning mellem Google AdWords og Google Analytics og Google Shopping kampagner. Med den rigtige opsætning af Google AdWords opnår virksomhederne mere trafik på hjemmesiden og øget salg, samtidig med at de sparer penge på annoncebudgettet. Det er også muligt for virksomheder at deltage i workshop om Google AdWords, så ansatte i en virksomhed kan lære at lave AdWords-kampagner. Mohammad Dadkhah udbyder en 2-dages workshop, hvor man kan lære at bygge en AdWords-kampagne op, optimere samt lægge en plan for optimeringen fremover, så virksomhederne får mest muligt ud af deres AdWords-kampagner. Mohammad Dadkhah er en dygtig og erfaren underviser, som var den første til at afholde workshop om Google AdWords tilbage i 2010 via portalen Ivaekst.dk.

Fokus på vækst og succes i et langsigtet samarbejde

Mohammad Dadkhah er ikke kun AdWords ekspert, men også ekspert i alt inden for SEO, Google Analytics og Facebook. Han er en af Danmarks bedste og mest alsidige online eksperter, og han kan hyres til mange forskellige typer af ekspert-opgaver inden for online markedsføring, undervisning eller foredrag. På hjemmesiden Dadkhah.dk kan virksomheder nemt hyre ham, hvad enten de har brug for eksperthjælp til SEO -søgemaskineoptimering, installation af Google Analytics, opsætning af Google AdWords-kampagner, Google Shopping-kampagner, opsætning af Facebook-side, Google Shopping-kampagner og meget mere. Mohammad Dadkhah har mere end 10 års erfaring med SEO og digitale medier, og han har hjulpet mere end 1.000 virksomheder. Han har skrevet bøgerne: ’Online Marketing: Den røde tråd’ (2012) og ’Marketingbogen 2.0’ (2013) – den kan downloades gratis via hjemmesiden – og han deler ud af sin store viden som ekspert på iværksætterportalen Amino.dk. Derudover ejer han virksomhederne Klikko Aps og Wordpens Aps, som hjælper virksomheder med linkbuilding, link earning og tekstforfatning. Mohammad Dadkhah er en topprofessionel ekspert og rådgiver, som har fokus på jeres virksomheds vækst og succes, og som lægger vægt på god dialog og et langsigtet samarbejde.